Οι τροφές που νικούν την αϋπνία

Οι τροφές που νικούν την αϋπνία

Ποια τρόφιμα να προτιμήσετε για να εξασφαλίσετε έναν ποιοτικό ύπνο

Ο ποιοτικός ύπνος είναι σημαντικός για τη συνολική υγεία σας, αφού μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων, να διατηρήσει υγιή τον εγκέφαλό σας και να τονώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Παρά το γεγονός ότι συνιστώνται 7-8 ώρες αδιάκοπου ύπνου κάθε βράδυ, πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να κοιμηθούν ή ξυπνούν κατά τη διάρκεια της νύχτας. Όταν το πρόβλημα της αϋπνίας αποτελεί μια μόνιμη κατάσταση, είναι πιθανό να χρήζει παρακολούθησης ή και θεραπείας.

Ωστόσο, αν αντιμετωπίζετε συνηθισμένες διαταραχές στον ύπνο σας, μπορείτε να αναζητήσετε βοήθεια στις παρακάτω τροφές.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι καλή πηγή μελατονίνης και μαγνησίου, ενός μετάλλου που συμβάλλει στη μετάδοση των νευρικών ερεθισμάτων και χρησιμοποιείται στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες. Αυτά τα δύο στοιχεία το καθιστούν την ιδανική τροφή για το βραδινό σας.

Κεράσια

Πλούσια σε μελατονίνη, τα κεράσια, αλλά και τα βύσσινα, μπορούν να αναβαθμίσουν την ποιότητα του ύπνου σας.

Ανανάς

Αυτό το γλυκό και απολαυστικό φρούτο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μελατονίνη και αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για να καταπολεμήσετε την αϋπνία.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί περιέχουν τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που ευνοεί την παραγωγή σεροτονίνης και έχει αγχολυτική δράση.

Μπανάνα

Οι μπανάνες περιέχουν τρυπτοφάνη και είναι καλή πηγή μαγνησίου. Οι δύο αυτές ιδιότητές τους μπορούν να σας βοηθήσουν να έχετε έναν βαθύ ύπνο.

Βρώμη

Ένα μπολ με ζεστό γάλα και βρώμη λίγες ώρες προτού ξαπλώσετε είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να βάλετε τέλος στην αϋπνία. Η βρώμη έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μελατονίνη, ενώ οι υδατάνθρακες που επίσης περιέχει είναι γνωστό ότι προκαλούν υπνηλία.

Σχετικά Άρθρα

Ηλεκτρονικό τσιγάρο: Μυστηριώδης ασθένεια «θερίζει» τους ατμιστές
Lifestyle / Υγεία

Ηλεκτρονικό τσιγάρο: Μυστηριώδης ασθένεια «θερίζει» τους ατμιστές

Συναγερμός έχει σημάνει στις αμερικανικές υγειονομικές αρχές μετά την καταγραφή περίπου 100 περιπτώσεων μιας μυστηριώδους ασθένειας που προσβάλει τους πνεύμονες.

Μικρά μυστικά για τους φακούς επαφής
Lifestyle / Υγεία

Μικρά μυστικά για τους φακούς επαφής

Είναι ένα άριστο διορθωτικό μέσο το οποίο, εάν εφαρμοστεί σωστά, σας εγγυάται καλύτερη όραση από αυτήν που έχετε με τα γυαλιά σας.

Πότε θα «καθαρίσει» η ατμόσφαιρα στην Αττική
Lifestyle / Υγεία

Πότε θα «καθαρίσει» η ατμόσφαιρα στην Αττική

Θα χρειαστεί μία έως τρεις μέρες για να υποχωρήσει σε φυσιολογικά επίπεδα

Αυτές είναι οι παραλίες με τσούχτρες στην Ελλάδα (χάρτης)
Lifestyle / Υγεία

Αυτές είναι οι παραλίες με τσούχτρες στην Ελλάδα (χάρτης)

Οργάνωση παρουσιάζει σε χάρτη τις παραλίες της Ελλάδας που έχουν εντοπιστεί τσούχτρες τη φετινή χρονιά

9 κανόνες για να αυξήσετε την «καλή» χοληστερίνη
Lifestyle / Υγεία

9 κανόνες για να αυξήσετε την «καλή» χοληστερίνη

Αρκούν κάποιες μικρές αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες για να αυξήσετε τα επίπεδα της «καλής» χοληστερίνης

Άνδρας: Τι αλλάζει στο σώμα και πως πρέπει να γυμνάζεστε μετά τα 40
Lifestyle / Υγεία

Άνδρας: Τι αλλάζει στο σώμα και πως πρέπει να γυμνάζεστε μετά τα 40

Από μια ηλικία και πάνω, οι άνδρες αρχίζουν να αποκτούν προβλήματα αυτοπεποίθησης

Δημοφιλή Άρθρα